Wereldwijd verzenden

Verzending

Wij zorgen ervoor dat uw bestellingen u snel en veilig bereiken.

Discrete levering

Verpakking in ondoorzichtige envelop met kleefsluiting en zonder onderscheidende markeringen PingaOculto.

Ophaalpunten

Ontdek hoe u de bestelling bij het afhaalpunt kunt wijzigen door te klikken hier.

Besteldeadline

Bestellingen geplaatst vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden en bij GLS zelfs tot 17:30 uur.

Discrete levering

Verpakking in ondoorzichtige envelop met kleefsluiting en zonder onderscheidende markeringen PingaOculto.

Ophaalpunten

Leer hoe u uw bestelling kunt wijzigen naar afhalen bij een afhaalpunt. hier.

Besteldeadline

Bestellingen geplaatst vóór 16:00 uur (Spaanse tijd) worden dezelfde dag verzonden; Bij GLS is de deadline 17:30 uur.

Verzendtypen

Spanje

Schiereiland

Balearen

Canarische Eilanden

Ceuta en Melilla

Portugal

Europa

Rest van de landen

Veelgestelde vragen

Sturen jullie de producten naar mijn land?

De kans is groot dat we naar uw land kunnen verzenden, omdat we naar vrijwel elk land ter wereld verzenden. Om dit te bevestigen, kunt u uw bestelling online plaatsen. Als er bij het invoeren van uw afleveradres geen verzendopties beschikbaar zijn, betekent dit dat we niet naar uw land verzenden.

Op welke dagen van het jaar verzenden jullie niet? Hoe laat is de sluitingstijd?

Hieronder vindt u de dagen waarop wij niet verzenden:

  • Januari 1
  • Januari 6
  • 17 april
  • 18 april
  • Mei 1
  • Mei 2
  • Mei 15
  • 25 juli
  • 15 augustus
  • November 1
  • November 10
  • December 6
  • December 8
  • December 25

Betreffende de deadline voor het indienen van bestellingen:

  • Bestellingen geplaatst vóór 16:00 uur (Spaanse tijd): Dezelfde dag verzonden.
  • Bestellingen verzonden met GLS: Verwerkt tot 17:30 uur

Houd er rekening mee dat bestellingen die na deze tijden worden geplaatst, de eerstvolgende werkdag worden verwerkt.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

U ontvangt een e-mail met als onderwerp 'Uw bestelling van PingaOculto is verzonden!" of "Opmerking toegevoegd aan uw bestelling..." met de link en het trackingnummer. Als u het niet binnen 24 werkuren na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel in Madrid?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen in onze winkel in Madrid, Spanje. Wanneer u uw bestelling plaatst, dient u een adres op het Spaanse vasteland op te geven, zodat u de optie voor afhalen in de winkel kunt selecteren. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling klaar is.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een afhaalpunt?

Voor bezorging bij een afhaalpunt dient u hierboven op deze pagina eerst te controleren welke vervoerder uw bestelling zal bezorgen.

  • Als je bestelling wordt bezorgd door GLS of UPS, ontvang je een e-mail wanneer deze is verzonden of klaar is voor bezorging. Je kunt een afhaalpunt in de buurt van het opgegeven adres selecteren. Je kunt de GLS Afhaalpunten en UPS-afhaalpunten.
  • Als uw bestelling via het postkantoor wordt bezorgd, moet u het adres van het postkantoor opgeven. Postkantoor en geef in het veld "Ordernotitie" aan dat u het naar het postkantoor wilt laten sturen.
Wat gebeurt er als ik het verkeerde adres heb ingevoerd?

U dient zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via een van onze communicatiekanalen, zodat wij het adres in ons systeem kunnen aanpassen. U kunt ze raadplegen door te klikken hier.

Moet ik betalen om het pakket te ontvangen? En de gewoonten?

Bij ontvangst van uw pakket hoeft u niets te betalen, behalve:

  • Voor bestellingen die onder rembours worden betaald, is contante betaling vereist. Het is raadzaam om het bedrag gepast te betalen.

  • Voor verzendingen naar Spanje (Canarische Eilanden, Ceuta en Melilla) dient u de bijbehorende douanekosten te betalen. Deze zijn niet inbegrepen in de bestelprijs.

  • Voor zendingen naar landen buiten de Europese Unie dient u de geldende douane- en invoerrechten in uw land te betalen. Deze kosten worden niet vergoed.

Kan de levering langer duren dan de geschatte tijd?

De geschatte levertijden kunnen worden beïnvloed door onvoorziene gebeurtenissen, periodes met hoge vraag (zoals promotiecampagnes of de feestdagen) of feestdagen. In deze situaties kan de levertijd iets langer zijn. Wij adviseren u om uw bestelling vooraf te plaatsen.

Wat gebeurt er als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?

Voordat uw pakket wordt bezorgd, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw zending kunt volgen.

Als u niet thuis bent wanneer de koerier het pakket komt bezorgen, zoekt hij naar het beste alternatief. Uw pakket kan worden afgegeven bij een ophaalpunt bij u in de buurt, of er kan een nieuwe bezorging worden gepland voor de volgende dag. Vergeet niet om uw e-mail en sms-berichten te controleren, want u ontvangt meldingen van de provider.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via een van onze contactmethoden door te klikken hier. Wij helpen u graag verder.

Controleer eerst de tracking van uw bestelling, de e-mails die u van de vervoerder hebt ontvangen en de sms-berichten. De kans is groot dat de vervoerder contact met u heeft opgenomen.

Er zijn drie voornaamste redenen waarom u uw pakket mogelijk niet hebt ontvangen:

  1. Douane: Er is een betaling door de douane nodig om uw bestelling te ontvangen. Ga naar de website van de vervoerder en volg uw bestelling met uw trackingnummer om tot betaling over te gaan.
  2. Onjuist adres: Wij raden u aan te controleren of het adres dat u bij de aankoop heeft opgegeven, correct is.

  3. Mislukte afleverpogingen: Vervoerders doen maximaal twee afleverpogingen. Na deze periode wordt het ingeleverd bij een inzamelpunt.

Indien wij geen contact met u hebben kunnen opnemen en er meer dan 7 werkdagen zijn verstreken sinds de eerste bezorgpoging, starten wij met het retourneren van het pakket naar ons kantoor. Wij adviseren u om uw sms-berichten, oproepen en e-mails te controleren om te verifiëren of de berichten van de provider daadwerkelijk afkomstig zijn.

Wat gebeurt er als bezorging niet mogelijk is of als ik niet bereikbaar ben?

Indien een bestelling om redenen buiten onze macht niet geleverd kan worden PingaOculto en er meer dan 7 werkdagen zijn verstreken sinds de eerste bezorgpoging, wordt het pakket teruggestuurd naar onze magazijnen. In dat geval storten wij automatisch het volledige bedrag van uw bestelling terug, exclusief de verzendkosten.