In geval van gebrek aan overeenstemming kan de klant kiezen tussen teruggave, omruiling of reparatie.
In het geval van een retourzending dient dit binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van de bestelling te gebeuren en wordt er een vaste kost van € 9,99 aangerekend. Bij PingaOculto behouden we ons het recht voor om een retourzending te weigeren in het geval dat het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, zoals aangegeven op deze pagina in het gedeelte "Redenen voor verlies van garantie". De zending wordt niet terugbetaald, behalve als de vastgestelde periode niet is gehaald, zolang het een probleem is van het logistieke bedrijf en niet van de klant (afwezigheid, onjuist adres...). *We behouden ons het recht voor om de retourzending van een product om hygiënische redenen te weigeren als is geverifieerd dat het is gebruikt, wat van toepassing is op oortelefoons en kleding.
In het geval dat u ervoor kiest om te ruilen voor een ander product, heeft u 7 dagen de tijd vanaf ontvangst van de bestelling. Als de prijs van het product waarvoor u de wijziging wilt doorvoeren hoger is dan het bedrag van de geplaatste bestelling, moet de klant het verschil en de beheerkosten van € 6,99 betalen. Indien de kostprijs van het product waarvoor u de wijziging wilt doorvoeren lager is dan het bedrag van de geplaatste bestelling, wordt het evenredige deel vergoed verminderd met de beheerskosten van € 6,99.
De reparatie is altijd gratis als het een fabrieksfout of iets dergelijks betreft. Reparaties buiten de garantie hebben variabele reparatiekosten, afhankelijk van het probleem met het product.
Om uw retourzending, wijziging of reparatie te verwerken, moet u contact met ons opnemen via e-mail: pingaoculto@gmail.com met vermelding van uw bestelnummer of per WhatsApp: +34 644 507 888.
In het geval dat de reden voor de vraag een productfout is, is het altijd aan te raden om de gedetailleerde instructies van het product, de video-tutorial te lezen en contact met ons op te nemen voor hulp.