Tevredenheidsgarantie

Garantie en Retourneren

Uw tevredenheid is onze prioriteit. Lees meer over ons garantie- en retourbeleid.

terugkeer

14 dagen retourrecht

U heeft 14 kalenderdagen vanaf de levering om een ​​artikel te retourneren.

Retourportaal

Retourportaal

Beheer uw retouren snel en eenvoudig via ons portaal.

garantie

2 jaar garantie

U krijgt 2 jaar garantie op al onze producten, wereldwijd.

14 dagen retourrecht

U heeft 14 kalenderdagen vanaf de levering om een ​​artikel te retourneren.

Retourportaal

Beheer uw retouren snel en eenvoudig via ons portaal.

2 jaar garantie

U krijgt 2 jaar garantie op al onze producten, wereldwijd.

Geoptimaliseerd beheer

Geeft terug

En PingaOcultoWij streven ernaar om hoogwaardige producten en uitzonderlijke service te leveren. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop of een defect aan het product constateert, bieden wij een geoptimaliseerde retourverwerking.

Herroepingsrecht

Als klant heeft u een bedenktijd van 14 kalenderdagen vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt, heeft u het recht om uw herroepingsrecht uit te oefenen op de bestelling of een gedeelte daarvan.

  • procédé:

    • Bezoek ons ​​retourportaal op https://pingaoculto.outvio.com/ en volg de instructies om het proces te starten.

    • Verpak het product in de originele verpakking en zorg ervoor dat het product in perfecte staat verkeert en geen tekenen van misbruik vertoont.

    • Verstuur het pakket volgens de instructies op het retourportaal.

Retourkosten:

  • Een vast bedrag van €7,99 voor de verwerkingskosten van de retourzending, welke in mindering worden gebracht op het terug te betalen bedrag.
  • Verzend- en installatiekosten worden niet terugbetaald, behalve wanneer de retourzending het gevolg is van een fout van ons of van een probleem bij het logistieke bedrijf.
Agile verwerking

veranderingen

Productwijzigingen

Als u een product wilt ruilen voor een ander, moet u: 14 kalenderdagen vanaf de ontvangst van de opdracht daartoe. Voor uw gemak wordt het verwerkt als een retourzending en kunt u een nieuw product bestellen en dit eerder ontvangen dan dat u op de omruiling hoeft te wachten.

  • procédé:

    • U kunt een retourzending starten door de procedure te volgen die beschreven staat in het gedeelte 'Retourneren'.
    • Plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste product via onze website.

notitie:Het uitwisselingsproces wordt beheerd als een retourproces om het proces te versnellen.

Gebreken

garantie

Al onze producten hebben een garantie van 2 jaar wereldwijd, uitbreidbaar tot Tot 3 jaar in Spanje volgens decreetwet 7/2021 betreffende de garantie op de verkoop van consumptiegoederen en in andere landen volgens de regelgeving op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.

  • Garantiedekking:

    • Fabricagefouten.
    • Het niet functioneren onder normale gebruiksomstandigheden.
  • Uitsluitingen van garantie:

    • Schade veroorzaakt door verkeerd of nalatig gebruik.
    • Natuurlijke slijtage door gebruik.
    • Cosmetische schade die de werking van het product niet beïnvloedt.
    • Ongeautoriseerde ingrepen of reparaties.
  • procédé:

    • Neem contact met ons op via:
    • Geef uw bestelnummer en een gedetailleerde beschrijving van het probleem door.
    • Wij begeleiden u bij het verzenden van uw product en het laten repareren of vervangen ervan.
technische ondersteuning

reparaties

Wij streven ernaar reparatieservices van hoge kwaliteit te leveren om klanttevredenheid te garanderen. Het is noodzakelijk om het product via onze officiële kanalen te kopen voor reparatie door:

  • Onopzettelijke schade.
  • Normale slijtage.
  • procédé:

    • Neem contact met ons op via:
    • Geef uw bestelnummer en een gedetailleerde beschrijving van het probleem door.
    • Wij begeleiden u bij het verzenden van uw product en het laten repareren ervan.

Algemene voorwaarden

  • Productstatus: Bij elke retourzending dient het product in perfecte staat te zijn, zonder gebruikssporen en met alle originele accessoires en verpakking.

  • Uitgesloten productenOm hygiënische redenen behouden wij ons het recht voor om de retourzending van producten zoals oordopjes en kleding te weigeren indien deze gebruikt blijken te zijn.

  • terugbetalingen: Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en de staat ervan hebben gecontroleerd, zullen wij de terugbetaling verwerken via dezelfde betaalmethode die u voor de aankoop heeft gebruikt. Voor bestellingen die onder rembours worden besteld, wordt een kortingsbon zonder vervaldatum aangeboden of een bankoverschrijving naar een bankrekening op naam van de koper.

  • Verwerkingstijd: De verwerkingstijd voor retourzendingen, garanties en reparaties bedraagt ​​1 tot 4 werkdagen vanaf de dag dat wij de artikelen ontvangen. Deze termijn kan verlengd worden in periodes van grote vraag, maar zal nooit langer zijn dan de wettelijke limiet van 14 werkdagen. Afhankelijk van uw bank ontvangt u uw terugbetaling binnen ongeveer 1 tot 5 werkdagen.

Aanbevelingen

Voordat u een terugbetaling, reparatie of garantie aanvraagt, raden wij u aan:

  • Lees de productinstructies zorgvuldig.
  • Neem contact met ons op voor technische assistentie en om eventuele vragen over het product te beantwoorden. Meestal is het probleem het verkeerde gebruik en niet het product.
  • Gebruik altijd de originele accessoires en onderdelen die bij het product zijn geleverd, om optimale prestaties te garanderen en mogelijke schade te voorkomen.
  • Lees de procedures zorgvuldig door en neem contact met ons op als u vragen heeft.
  • Zorg ervoor dat het product in perfecte staat verkeert, zonder tekenen van misbruik, met alle originele accessoires en verpakking, en op de juiste manier is verpakt voor verzending naar onze faciliteiten.
  • Blijf op de hoogte van de communicatie die we u tijdens het proces sturen, zodat u op de hoogte blijft van eventuele updates of aanvullende vereisten.

Contact

Voor vragen over retourneren, ruilen, garanties of reparaties kunt u contact met ons opnemen via:

Producten moeten verzonden worden naar:

vennootschap: PINGOC NU SL.
Naam: PingaOculto winkel
Adres: Lucio del Valle-straat 12, Lokaal 1
Land: Madrid
Postcode: 28003
Telefoon nr.: + 34 91 417 04 02
E-mail: contact@pingaoculto.com